Twee maanden Thailand en Indonesië - Reisverslag uit Embongkaliasin, Indonesië van Irene Feddes - WaarBenJij.nu Twee maanden Thailand en Indonesië - Reisverslag uit Embongkaliasin, Indonesië van Irene Feddes - WaarBenJij.nu

Twee maanden Thailand en Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Irene

27 Januari 2017 | Indonesië, Embongkaliasin

Wegens internetproblemen kan ik nu pas mijn reisverslag schrijven.

Het moest er eens van komen dat na vijf maanden samen met Hendrik te zijn een reis van twee maanden te gaan maken. Reizen is één van onze hobby's.

Hierbij in vogelvlucht onze reis van Bangkok naar Chiangmai en Surabaya.

Hendrik en ik zijn op 17 januari in Bangkok aangekomen en verbleven twee nachten in hotel Amari. Het hotel is met Donmuang luchthaven verbonden dmv een loopbrug. Op Donmuang worden binnenlandse vluchten uitgevoerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Embongkaliasin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2017

Twee maanden Thailand en Indonesië
Irene

Actief sinds 27 Jan. 2017
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 1139

Voorgaande reizen:

27 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: